Vlucht naar Bali

1 januari 2017 - Nusa Dua, Indonesië

Hallo allemaal,

Wat een belevenis de vlucht naar Bali. De eerste vlucht naar Doha verliep goed en snel. We zijn heel hartelijk bediend, lekker gegeten en ook genoten van een aantal drankjes. De rest van de mensen waren stil, maar wij hebben geproost en Happy New Year geroepen. De vlucht van Doha naar Bali verliep ook wel goed, maar wat is 9 uur dan nog veel als je er al ruim 6 uur op hebt zitten. Wel last van flinke turbulentie gehad, maar we zijn veilig geland. Ook deze vlucht was prima, het eten wat minder lekker en geen drankjes meer gezien... maar hey! We hebben hier 17dagen de tijd voor lekker eten en drinken. Zoals beloofd hebben wij toen we boven Maleisië vlogen gezwaaid naar de andere vakantiegangers. We zijn inmiddels al 1 uit en drie kwartier geland en helaas nog geen koffers. Maar na zo'n lange trip kunnen deze paar uurtjes er ook nog wel bij.

Met voeten zo opgezwollen als een opblaas vis (geen idee wat de naam is) wachten wij nog geduldig op de koffers. Vervolgens gaan we op zoek naar een pin automaat en laten wij ons lekker naar het hotel rijden. Opfrissen, hapje eten, ontspannen en genieten!

Ik vind de vlucht al heel indrukwekkend, daarom een aantal kliekjes vanuit de lucht.

Wij hopen dat jullie een goede jaarwisseling hebben gehad. Op een gezond en liefdevol 2017!!!

Liefs van ons

1. Demelza:
    1 januari 2017
    Wat een geruststelling dat de reis goed is verlopen en jullie veilig zijn aangekomen. Nu lekker uitrusten en genieten!

Liefs Demelza
  2. Marco:
    1 januari 2017
    Fijn dat jullie veilig geland zijn. Zo te zien ziet het er een heel stuk beter uit dan dat koude kikkerland wat jullie hebben verlaten :-) Heel veel plezier en geniet lekker van al dat mooist dat komen gaat. Wat een goede start van het nieuwe jaar.
  3. Debbie:
    2 januari 2017
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn!
    Nu heerlijk genieten. Het ziet er in ieder geval goed uit daar.
    X