Denpasar en Kuta (legian beach)

13 januari 2017 - Denpasar, Indonesië

Zoals Roland gisteren al zei,is in het centrum van Denpasar niks aan restaurants. We hebben inmiddels vernomen dat daar alleen de oude markt is, deze hebben bezocht gewoon om het gezien te hebben. Maar verder is de hoofdstad geen klap aan. We zitten hier omdat ik graag in een echt Balinees huisje geslapen wilde hebben nu we in Bali zijn. Gelukkig is hier in de omgeving veel te doen. Dus vandaag heerlijk naar het strand (wekker gezet want ervaring heeft ons geleerd dat je 's ochtends zon hebt en er 's middags een regenbui komt). De regen kwam er, dus gelukkig maar dat we op tijd waren.

Om 16:00 uur werden overal zitzakken neergezet en kun je met zijn allen de zonsondergang bekijken. Ook dit wilde ik graag gedaan hebben, afgevinkt bij deze. Locals zijn om ons heen aan het zingen en muziek aan het maken, de dj draait leuke muziek, dit hielden we wel even vol.

Jammer is dat het strand van Kuta enorm bevuild is. Overal ligt plastic en troep en de zee zit er vol mee. Wel hebben de strandtenten alles netjes aangeveegd op het strand zodat dit in ieder geval schoon oogt.

Dit was ons tweede dagje strand en helemaal niks doen. Ook wel lekker in je vakantie om dat te doen ;-).

Morgen op naar onze laatste bestemming 'Changgu' en dan zit het er alweer op. Op naar onze familie, de kou, werk, huis, eigen douche, eigen bed en Fluffie en Chica :-)! Het gaat veel te snel voorbij, maar we hebben een hoop gedaan en meegemaakt. We vermoeden dat we de komende dagen alleen maar luieren, maar je weet het nooit met ons!

Heel veel liefs van ons

1. Debbie:
    13 januari 2017
    Jeetje wat gaat de vakantie snel! Maar wat hebben jullie veel gedaan zeg!
    Op de laatste bestemming gaan jullie nog 3dagen chillen met privé zwembad toch? Heerlijk lijkt dat! :)
  2. Demelza:
    13 januari 2017
    Wat hebben jullie tot nu toe een vakantie om nooit meer te vergeten. Het is jullie gegund en ga de laatste dagen lekker genieten van al het moois wat Bali jullie te bieden heeft.
  3. Lydia:
    14 januari 2017
    Fijn om nog een bericht te lezen. Het vliegt idd.voorbij.
    Geniet nog van de laatste dagen en rust nog maar wat uit.
    Geniet vooral van de warmte en de zon, want hier is het echt anders.
    Liefs, XXX
  4. Marco:
    15 januari 2017
    Wat lijkt me dat toch rustgevend op je zitzak de zonsopgang bekijken haha ha.

Heel veel plezier nog komende dagen.