Amed en de reis naar Kintamani

9 januari 2017 - Kintamani, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

In Amed hebben we vrij weinig gedaan. Lekker boekjes gelezen en genoten van het weer. Gisteren hadden we regelmatig een regenbuitje, maar dat stelt tot nu toe erg weinig voor. Je pakt even je spullen weer op en even later kun je zo weer plaats nemen aan het zwembad. Het huisje waarmee verbleven was mooi. Vanochtend genoten van de zon aan het zwembad en vervolgens op weg naar Kintamani. We hebben onderweg nog meer rijstvelden bezocht, wauw! Eentje die niet bekend is bij toeristen. Het was een hele belevenis om er met de auto Te komen. Maar werkelijk prachtig. Vervolgens gegeten met een super mooi uitzicht op nog meer rijstveld (Mahagiri mountain resort en restaurant). Ik kan je zeggen je betaald ook flink voor het uitzicht. Vervolgens kom je Kintamani binnen en moet je betalen per persoon om het dorpje binnen Te mogen. Weer een gigantisch mooi uitzicht. Overal waar we wilden stoppen mochten we stoppen. We hebben mooie foto's gemaakt. Aangekomen bij ons verblijf in Kintamani stonden we weer versteld hoe mooi onze kamer eruit ziet. Geweldig, hoe ze het ook allemaal bedenken. Vannacht om 03:30uur gaan we verzamelen en gaan we de Batur (vulkaan) beklimmen met gids. We zullen rond 06:00uur de top bereiken, daar wordt dan een ontbijtje gemaakt. We verwachten rond 09:00ur erg te zijn bij onze kamer. Even douchen en ontbijten en dan om 11:00uur naar de Sekumpul waterval. Daar kun je lekker zwemmen (water schijn heel koud Te zijn) en daarna door naar Singaraja. We willen daar dolfijnen gaan spotten, je vaart dan om 06:00uur uit en kunt ook lekker snorkelen. Snorkelen is voor Roland nog een hele opgaaf, dat heeft hij al ondervonden. Maar wat een hoop mooie visjes hier.

Geniet van de foto's. Ze zijn weer geweldig en weer zo anders dan in het zuiden en oosten van Bali.

Heel veel liefs en dikke kus van ons.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Demelza:
    9 januari 2017
    Dat wordt vroeg opstaan voor een paar drukke dagen, maar het zal het meer dan waard zijn. Ervaringen om nooit te vergeten.
  2. Gerda:
    9 januari 2017
    Hallo Roland en Nathanja, ziet er allemaal prachtig uit. Veel succes met de klim.

Dikke knuffel