Klaar voor de reis

30 december 2016

Hallo lieve familie,

De hele week al druk met allemaal wasjes om te zorgen dat onze zomerkleding fris én droog de koffer in kan. Wat een werk kan ik je vertellen, maar het is voor een goed doel. De koffers zijn gepakt, alle maatregelen zijn getroffen en ook Fluffie en Chica zijn net naar hun logeeradres gebracht (bedankt Marco en Demelza). We hebben al in gecheckt en de keuze uit stoelen was nog maar beperkt helaas, maar we hebben goede hoop een redelijk ruim en luxe vliegtuig te hebben. Ik moet bekennen dat ik best tegen de lange reis op zie, maar wie weet valt het mee. Het is in ieder geval lekker warm op Bali en maximaal 2 uur per dag een flinke bui. Verder heb ik alle activiteiten op papier gezet en ik ben benieuwd hoeveel we er af kunnen strepen. Ik ben er van overtuigd dat we een geweldige vakantie gaan krijgen, aan het weer en het land ligt het in ieder geval niet. Morgen om 13:00 uur worden we richting het vliegveld gereden (bedankt mama). Om 16:45 uur gaan we de lucht in richting het warme weer. We maken een tussenstop in Doha Qatar en landen op 01-01-2016 Balinese tijd om 17:40 uur (10:40 uur Nederlandse tijd). We zijn er klaar voor en hebben er zin in. We houden jullie zoveel mogelijk via de site op de hoogte (we hebben waarschijnlijk 2 nachten geen internet).

Fijne jaarwisseling alvast, deze vieren wij in het vliegtuig.

Heel veel liefs en dikke kus Roland en Nathanja

Vluchtnummers heen: QR0274 / QR0962

Vluchtnummers terug: QR0961 / QR0273

1. Gerda:
    Hallo Roland en Nathanja,

Heel, heel veel plezier en geniet ervan.

Dikke kus
  2. Debbie:
    31 december 2016
    Wij wachten met smart op jullie mooie verhalen! :)
  3. Michael:
    31 december 2016
    He lieve stoere zus en toffe zwager,

Een hele goed vlucht en een super goede vakantie.
    Kus kus
  4. Marco:
    1 januari 2017
    Een hele goede vlucht en geniet lekker van alle mooie dingen die het eiland te bieden heeft.
  5. Demelza:
    1 januari 2017
    Lief zussie en lieve zwager,

Jullie starten het jaar met een bijzondere reis. Ik wens jullie prachtige en schitterende momenten toe.

Liefs Demelza