Ubud

3 januari 2017 - Ubud, Indonesië

Na een taxi rit van ruim 1,5 uur zijn we aangekomen in Ubud Bali Dream Resort. De taxi kon niet bij de receptie komen ivm een smalle weg, dus werden we opgehaald door een golfkar. Wat een vriendelijke mensen, echt ongekend. Koffers voorin en wij achterop de golfkar, op weg naar onze kamer. Het is hier s ochtends en s avonds wat frisser volgens zeggen van de lokale bevolking, we zijn benieuwd. Aangekomen bij de receptie kregen wij een hartelijk ontvangst met een welkomdrankje. Het resort is erg groen en kleurrijk en weet zeker dat we het hier weer heerlijk gaan hebben. Er is hier zoveel te doen en moois te beleven. Hopelijk kunnen we het meeste in 1,5 dag afstrepen van onze to do list!
We willen hier onder andere naar Monkey Forest, fietsen richting de rijstvelden, watervallen en je schijnt hier een barretje te hebben waar ze heerlijke koffie serveren en een restaurant waar alleen toetjes gereserveerd worden. We gaan het weer beleven.

We houden jullie op de hoogte van ons avontuur.

Sterkte in het koude kikkerlandje. Hier is het 26 graden, maar voelt zoveel warmer omdat het redelijk benauwd is.

Heel veel liefs van ons.

1. Gerda:
    3 januari 2017
    Ziet er prachtig uit daar, ongekend. Ook twee leuke mensen die ik graag zie.

Dikke kus
  2. Lydia:
    3 januari 2017
    Wat ziet het er mooi uit en goede berichten van jullie.
    Geniet er maar goed van. In gedachten ga ik met jullie mee!
    Liefs, mama