Pangandaran

5 januari 2018 - Pangandaran, Indonesië

Lieve allemaal,

We zijn weer veilig aangekomen op onze volgende bestemming. We hebben een 8 uur durende busreis achter de rug en het was me er één. Berg op en berg af, de bus kan wel wat extra power gebruiken. Er was gelukkig airco in de bus dat hadden we wel nodig. Onderweg regelmatig gestopt voor pas en eet pauzes en ze komen ook in de bus eten en drinken verkopen en liedjes zingen begeleid met een gitaar en een handtrommel. We zijn nu gearriveerd in het toppunt van rust, wat fijn zeg na al die drukte! Even alles ontvluchten en tot je zelf komen. Er wordt weer heerlijk voor ons gekookt, de walm komt zo mn neus in... Jammie! Straks gaan we lekker terug naar ons huisje, waar overigens geen internet is, back to basic. Morgen gaan we naar de Green Canyon en als ik het internet moet geloven is het daar werkelijk prachtig! Foto's volgen. We zien graag in de comments hoe het met.jullie gaat.

Liefs, xxx

1. Gerda:
    5 januari 2018
    Wat een avontuur en lekker genieten van de rust. Hier gaat het goed hoor niets bijzonders alleen druk met opruimen

xxx
  2. Roland en Nathanja:
    5 januari 2018
    Save the date... komt snel in de buurt zeg! Succes met opruimen maar ga niet je grens over;-). Dikke kus en fijn dat het goed gaat.
  3. Yvonne:
    5 januari 2018
    Al een week ziek verder niks bijzonders. Fijne vakantie verder. Geniet ervan!
  4. Demelza:
    5 januari 2018
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Heerlijk van drukte naar rust. Tijd om echt te gaan genieten samen, ook even zonder contact met de buitenwereld.
    Hier gaat alles goed. Marco is ziek, de kinderen zijn heerlijk aan het spelen, de konijntjes slapen momenteel en ik ben druk in/om huis en de studie.
  5. John en Gonda:
    5 januari 2018
    Gelukkig goed aangekomen, en genieten van de rust. Hier alles gewoon het zelfde. Nog even genieten van het weekend, dan maandag weer aan de bak.
  6. Lydia:
    6 januari 2018
    Dank voor jullie berichtje. Fijn dat jullie nu lekker rust hebben en een mooi vooruitzicht naar de Green Canyon. Ben benieuwd naar de foto’s.
    Geniet ervan. Hier gaat het goed. Liefs van ons. XXX 😘🤗