Klaar voor vertrek naar Java

29 december 2017 - Nunspeet, Nederland

Hoi allemaal,

We zijn wat laat begonnen dit jaar, maar vrijdagavond 29-12 zijn we dan zo goed als gereed om naar Indonesië te gaan. Ergens begin tweede week december tickets geboekt en vorige en deze week de overnachtingen vast gelegd. De laatste was hangt aan de waslijn om te drogen en dit kan dan morgen nog net droog in de koffer gestopt worden. We vliegen vanaf Amsterdam naar Kuala Lumpur vluchtduur is 12 uur en 5 minuten, vervolgens een tussenstop van 3 uur en 15 minuten daarna vliegen we door naar Jakarta vluchtduur 2 uur en 5 minuten. We komen om 20:10 uur (lokale tijd) aan en vieren dus oud en nieuw in Jakarta. We blijven hier 1 nachtje overnachten en de volgende ochtend gaan we gelijk de rust en de natuur opzoeken. We willen het meeste per trein reizen dit schijnt goed te doen te zijn op Java, dus we gaan het meemaken. We zullen aan jullie denken en uiteraard op de hoogte houden van hoe het met ons gaat en zo nu en dan weer een reisverhaal posten.

Hele fijne jaarwisseling gewenst en goed uitkijken en voor degene die straks eer moeten werken, heel veel succes!

Liefs Roland en Nathanja

1. John en Gonda:
    30 december 2017
    Wij wensen jullie een goede reis, fijne jaarwisseling, hele fijne vakantie en natuurlijk een goede terugreis. Lekker genieten en we gaan het volgen.
  2. Ruud Boeve:
    30 december 2017
    Een hele goede reis en geniet ervan! Ook een goede jaarwisseling voor jullie 2! Ik ga jullie in de gaten houden!
    Enjoy!!!

Ruud
  3. Demelza:
    1 januari 2018
    Geniet! Ik gun jullie opnieuw een onvergetelijke reis met prachtige indrukken en schitterende herinneringen!