Naar Bandung

2 januari 2018 - Bandung, Indonesië

Slecht en weinig geslapen (kunnen nog niet wennen aan het ritme hier) gaan we gedoucht en al ontbijten. Gelukkig was het goed verzorgd en beter te eten dan in Jakarta. Wij mooi op tijd opgestaan, want er was vervoer geregeld naar Bandung, dit bleek dus niet zo te zijn. Na een half uur wachten (wat nog niks is, want ze zijn hier niet van de tijd) toch nog een taxi gekomen om met ons via de Puncak naar Bandung te rijden. Hier moet je de hele dag voor uit trekken, maar dan zie je heel veel moois en krijg je mooi foto materiaal. Na even gereden te hebben staat het met buiten Bogor op de rit Puncak muur en muur vast. In overleg met de chauffeur welke geen Engels spreekt gezegd dat hij ons naar Jakarta gambir mag brengen. Vanaf hier gaan er elk uur treinen naar Bandung en ben je er in 3,5 uur voor rp100.000 (€ 7,00 pp). Wij arriveerden om twaalf uur bij het loket en hoorden dat de eerst beschikbare trein om 6pm is, want je krijgt je eigen stoel toegewezen en vol is vol en er mogen geen mensen staan (we hebben 6 uur moeten wachten in een donutshop :-() en zijn net in het appartement aangekomen. Appartement ziet er verzorgd en schoon uit en ligt midden in het centrum. We gaan even wat toilet papier scoren en een hapje eten en morgen op pad om eens wat vast te leggen op camera. We zijn redelijk gaar, maar gelukkig morgen geen wekker!

Heel veel liefs van ons!

1. Gerda:
    2 januari 2018
    Hallo Nathanja wat jammer van jullie dag hopelijk het vervolg meer volgens plan.

xxx mam
  2. Roland en Nathanja:
    2 januari 2018
    Hebben heerlijke nasi goreng en saté ayam gehad bij de locals, dat maakt je dag goed :-). Xxx
  3. John en Gonda:
    2 januari 2018
    Nare dag zo te lezen. Fijn dat het eten goed was. Hoe communiseer je dan als die mensen geen engels spreken? Je kunt niet iedereen kontol en silit noemen😉
  4. John en Gonda:
    2 januari 2018
    Jammer van de nare dag, gelukkig was het eten wel goed. Maar hoe communiseer je dan als ze geen engels spreken? Je kunt niet iedereen kontol en silit noemen😆
  5. Demelza:
    3 januari 2018
    Dat klinkt weinig positief. Hopelijk was vandaag een betere dag.